sábado, 18 de enero de 2014

Guillermo Casteleiro Fernández: Unha infancia no franquismo


Boas! Vos presento ao meu avó Guillermo Casteleiro Fernández.
Fíxenlle unha entrevista para que falárame das cousas que recordaba sobre a Guerra Civil (que por desgraza son poucos, debido a que naceu nese mesmo ano, no 36), e sobre outros detalles da súa vida na etapa franquista.
Xa dende sempre, teño unha boa relación con el, todas as semanas véxoo unhas dúas veces, xa que ben comer a miña a casa, e a casa dos meus avós maternos, así que moitas historias das que conta xa as sabía, en especial, a do cine. A min gústame moito o cine, e tenme moitas veces contado como era na época, e como el e os mais seus amigos ían a facer de todo ao cine, menos a ver as películas que proxectaban. Típico da época. Tamén contoume que os cines sempre tiñan unhas colas inmensas (ao contrario que agora), cando por exemplo, emitían películas dos irmáns Marx. Comento isto, porque cando era pequeno, o meu avó regaloume a película “Os irmáns Marx no Oeste”, a cal e unha película que me encanta e sempre que a vexo acórdome del, como supoño que seguirei facendo cando el xa non este.
Aquí a entrevista:


Por outra banda pedinlle que trouxera unhas fotos da época, que lle gustaran.
Neste vídeo, ensínaas e coméntaas:






No hay comentarios:

Publicar un comentario