sábado, 18 de enero de 2014

Mabel Lage Mallo, a comerciante de Pontedeume

Esta vez fíxenlle unha vídeo a miña avoa materna para que me falara da súa vida. Miña avoa chámase Maria Mabel Lage Mallo e naceu no ano 1933. Viviu toda a súa vida no campo, na aldea de Bañobre, preto de Miño, traballando nas leiras, traballando con animais, vendendo parte das colleitas en Pontedeume. Para vender no mercado de Pontedeume desprazábase andando e cargando con todo o que levaba. De Miño a Pontedeume hai ben uns 12 quilómetros, así que a verdade ten o seu mérito facer ese traxecto todos os días. É mais, cando está vendendo na praza, dáse conta de que unha das mulleres as que vendíalle con regularidade era a nai do meu pai, e así foi como se coñeceron. Cóntao no vídeo. Tamén coñecerá alí a alguén que ten bastante que ver coa persoa de Franco, xa veredes. Tamén conta cousas sobre o seu marido, a Guerra, e os seus fillos, netos, etc...
 Non me gustaría vivir a súa vida a verdade. Traballar no campo, non creo que fora moi acorde comigo, aínda cos tempos que vivimos quen sabe se haberá que retornar cara o campo...

No hay comentarios:

Publicar un comentario